Alle handelsbetingelser gælder for Sømods Bolcher og dets kunder på www.soemods-bolcher.dk


Fragt og levering

På bestillinger fra www.soemods-bolcher.dk, der ikke afhentes i Nørregade 36B, pålægges der et beløb til dækning af leverings- og ekspeditionsomkostninger. Beløbet vil fremgå nederst på fakturaen.

Varen bliver sendt med Post Danmark. Leveringstiden er indenfor 3 dage.
Vi sender til Danmark, EU, Schweitz, Norge, Grønland, Færøerne, Australien, USA og Canada.
Ved ønske om forsendelse til andre lande end de nævnte, kontakt venligst Sømods Bolcher via kontaktformularen.


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.soemods-bolcher.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde.
Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Ved køb af bolcher er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Sømods Bolcher
Nørregade 36B
1165 København K

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.


Reklamation

Reklamation skal ske pr. e-mail via kontaktformularen.

Efter Købeloven er der 24 måneders reklamationsret. Dog er dette begrænset ved salg af fødevarer til varens naturlige holdbarhed. Sømods Bolcher sælger udelukkende bolcher og dermed fødevarer.

Bolsjer skal opbevares på følgende måde:
Tørt og køligt

Skulle du opleve fejl/mangler ved de bolcher du har køb kan du henvende dig til os på mail bolcher@soemod.dk eller telefon 33 12 60 46.

Sømods Bolcher
Nørregade 36B
1165 København K
Du bedes oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.


Sømods Bolcher er en e-mærket online butik, så du altid har adgang til e-mærket gratis Forbruger Hotline, når du køber fra os.
Hvis du har sendt varen til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen.
E-mailen indeholder oplysninger om den igangværende proces med at håndtere din annullering / klage.


Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage.
Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse bolcher@soemod.dk.


Priser og betaling

Prisen vil altid fremgå på kundes ordrebekræftelse og faktura, herunder også momsandelen.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med Sømods Bolcher indgås aftaler på dansk.

Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende en mail til bolcher@soemod.dk.

Ved køb hos Sømods Bolcher bliver beløbet trukket fra betalingskortet den dag varen sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

www.soemods-bolcher.dk kan der betales med:
Dankort
eDankort
Visa
Mastercard
America Express

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.soemods-bolcher.dk